خرید فوری از آرازبوک  خرید فوری (کلیک)
کتاب صفر تا صد بیوشیمی پایه و بالینی
{{rateValue}} از 5 هیچ امتیازی برای این کتاب ثبت نشده است امتیاز شما : {{userRate}}

کتاب صفر تا صد بیوشیمی پایه و بالینی

قیمت :

868,000 تومان

671,000 تومان

موجودی : 47

ناشر سنا
شابک 9786004883368
قطع کتاب وزیری
جلد کتاب شومیز

نوشته دکتر هیمن مرادی ، دکتر صدرا طهرانی ، هاجر شکری افری ، دکتر وحید زارع زاده / نشر سنا

اشتراک گذاری
اضافه به علاقه مندی ها حذف از علاقه مندی ها
مقایسه این کتاب با یک کتاب دیگر

شاید تا قبل از چاپ کتاب صفر تا صد بیوشیمی پایه و بالینی ، کتاب تالیفی فارسی بیوشیمی هم چون ضروریات بیوشیمی دکتر محمدی به عنوان کتاب بیوشیمی بی رقیب فارسی زبان محسوب می شد. لذا تا سال ها بعد هیچ کدام از اساتید و مولفین جسارت یا توان تالیف کتابی جامع و در عین حال خلاصه نداشتند. تا اینکه در سال های اخیر بویژه در دهه ی 90 شمسی نیاز به یک منبع فارسی به روز و بر اساس آخرین ویرایش منابع بین المللی بیوشیمی همچون دولین ، هارپر، لنینجر ، لیپینکات و… بیشتر حس شد.

خوشبختامه آقای دکتر هیمن مرادی و تیم همکار ایشان کتابی با ارزش با نام صفر تا صد بیوشیمی پایه و بالینی به جامعه ی علوم پایه پزشکی و بالینی کشور ارائه کردند. کتاب صفرتاصد هم برای تدریس اساتید در دانشگاه ها به روز و کاربردی است و هم برای آمادگی آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری وزارت بهداشت از هر نظر جامع و خلاصه است.

کتاب صفر تا صد بیوشیمی علاوه بر مباحث پایه، بر میاحث بالینی تمرکز خوبی داشته است. لذا اختلالات و بیماری های بالینی مربوط به نقص در آنزیم ها و چرخه های متابولیک بطور کامل بیان شده است. نکته ی جالب دیگری که در این کتاب آمده است علاوه بر ذکر بسیاری از تکنیک های تشخیصی، دسته بندی های جدید آن است. به عنوان مثال بعد از مبحث ساختار کربوهیدرات ، بلافاصله مبحث متابولیسم کربوهیدرات ذکر شده تا وقفه و فاصله ای بین مباحث مربوط به کربوهیدرات ایجاد نشود.

پوشش دهی کتاب صفر تا صد بیوشیمی سنا در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ وزارت بهداشت

هنوز هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است

ارسال نظر

کتاب های مشابه

شاید بهشون نیاز داشته باشید
مشاهده همه