خرید فوری از آرازبوک  خرید فوری (کلیک)
کتاب رنگ در دندانپزشکی
{{rateValue}} از 5 هیچ امتیازی برای این کتاب ثبت نشده است امتیاز شما : {{userRate}}

کتاب رنگ در دندانپزشکی

قیمت :

480,000 تومان

429,000 تومان

موجودی : 0

موجود نمی باشد :(

به محض موجود شدن از طریق پیامک به شما اطلاع داده خواهد شد موجود شد به من اطلاع بده
شابک 9786004084741
سال انتشار 1397
نوبت چاپ 1
قطع کتاب رحلی
جلد کتاب گالینگور
تعداد صفحه 268

نوشته نویسنده : دکتر آرزو مظاهری نظری فر / نشر رویان پژو

اشتراک گذاری
اضافه به علاقه مندی ها حذف از علاقه مندی ها
مقایسه این کتاب با یک کتاب دیگر

مقدمه کتاب:

ترجمه این کتاب تحت عنوان رنگ در دندان‌پزشکی، به علت نیازی که به اطلاعات بیشتر، توضیحات مناسب‌تر، موضوعات متنوع‌تر، تصاویر واضح‌تر و بهره‌گیری از تعداد زیادی از افراد مجرب در زمینه یک استاندارد پذیرفته شده در دندان‌پزشکی احساس می‌شد، صورت گرفت.

8 فصل اول همان فصول مطرح شده در ویرایش دوم کتاب اصول رنگ شناسی (2010) می‌باشد که اصلاحات متعددی در آن صورت گرفته است.4 فصل آخر با عناوین مدیریت کلینیکی تغییرات رنگی بافت نرم و سخت، زیبایی با استفاده از مواد رستوریتو صورتی رنگ، بازسازی رنگی قابل قبول و ارزیابی مجدد آن که 7 گام لازم در انتخاب رنگ موفق را مورد بحث قرار می‌دهد و چگونگی ساخت رستوریشن‌های زیبا به کمک اصول بیان شده در فصول قبلی کتاب که راهنمایی جامع برای دستیابی به رستوریشن‌های زیبا، فانکشنال و موفق محسوب می‌شود؛ می‌باشد.فصول اضافه شده به اعتبار کتاب افزوده و حاوی اطلاعات ضروری برای کلینیسین‌ها می‌باشد و بر ارتباط نزدیک دندان و بافت نرم اطراف تاکید می‌ورزد. این کتاب 24 مثال کلینیکی و پرنکته که تنوعی از شرایط کلینیکی که به‌طور روزمره با آن‌ها مواجه هستید را در بر می‌گیرد.

دانش رنگ‌ها و آموزش آن حتی بیش از پیش در حال گسترش است. این مسئله به علت دسترسی به تکنولوژی، مواد جدید و تکنیک‌های موجود در طراحی و ساخت به کمک کامپیوتر می‌باشد. هزینه‌های تکنولوژیک در حال کاهش است به گونه‌ای که امکان استفاده بیشتر ازآن‌ها را برای کلینیسین‌ها فراهم می‌کند تا بتوانند هزینه ساخت مجدد، نارضایتی بیماران و زمان از دست رفته را کاهش دهند. بنابراین روشی که بتواند کلینیسین‌ها را در تشخیص رنگ مناسب چه برای دندان و چه برای بافت راهنمایی کند، راهنمایی فوق‌العاده برای هر کلینیسینی محسوب می‌شود. این روش برای دانشجویان،رزیدنت‌ها، کلینیسین‌های با تجربه و حتی تکنیسین‌های دندان راهبردی است. در هر حال موفقیت درمان به همکاری بین کلینیسین و تکنیسین دندانی بستگی دارد. این کتاب به راهکارهای مختلفی در دستیابی به این هدف می‌پردازد. با مطالعه این کتاب درک بسیار بهتری از تاثیر رنگ بر کار خود به دست خواهید آورد.

 

هنوز هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است

ارسال نظر

کتاب های مشابه

شاید بهشون نیاز داشته باشید
مشاهده همه