خرید فوری از آرازبوک  خرید فوری (کلیک)
کتاب بسته 5 جلدی مرور سریع پرستاری QRS /کتابهای کیو آر اس
{{rateValue}} از 5 هیچ امتیازی برای این کتاب ثبت نشده است امتیاز شما : {{userRate}}

کتاب بسته 5 جلدی مرور سریع پرستاری QRS /کتابهای کیو آر اس

قیمت :

775,000 تومان

639,000 تومان

موجودی : 6

سال انتشار 1402
قطع کتاب وزیری
جلد کتاب شومیز

نوشته مازیار دوگوهر / نشر جامعه نگر

اشتراک گذاری
اضافه به علاقه مندی ها حذف از علاقه مندی ها
مقایسه این کتاب با یک کتاب دیگر

بسیاری از دانش­جویان و داوطلبان متقاضی آزمون‌‌های استخدامی و کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، به دلیل کمبود وقت، به دنبال منابع خلاصه و جامعی هستند که با مطالعه‌ی آن­ها بتوانند در کم­ترین زمان ممکن، به حداکثر آمادگی و تسلط برای آزمون‌ها دست یابند؛ لذا در مجموعه­ 5 جلدی مرور سریع پرستاری سعی شده است که مهمترین نکات از منابع اصلی و معتبر گردآوری شوند تا داوطلبان بتوانند با مرور و جمع­ بندی نهایی، برای آزمون‌ها آمادگی پیدا کنند.

سری مرور سریع (QRS) با هدف جمع‌بندی نکات خط به خط منابع اصلی برای آزمون‌های مختلف تهیه شده است تا شما را از نظر خلاصه­ نویسی هنگام مطالعه و دسترسی سریع به نکات مهم برای جمع­ بندی ماه­ های آخر، بی­نیاز ­کند. گردآوری مطالب این کتاب­ ها به شکلی هدفمند طراحی شده است، به­ طوری که دارای حداکثر پوشش مطالب با تمرکز بر بخش­ های پُر سؤال مد نظر طراحان باشد تا خوانندگان، با صرف زمان اندکی به مرور سریع مطالب بپردازند.

هم­چنین جهت آشنایی با نمونه‌ی سؤالات آزمون‌های کنکورهای پیشین، در پایان هر کتاب، سؤالات آزمون‌های سنوات گذشته به همراه پاسخ­نامه قرار داده شده که می‌تواند جنبه‌ی خودآزمایی نیز داشته باشد.

کتابسته 5 جلدی مرور سریع پرستاری شامل 5 عنوان کتاب زیر می باشد که با کلیک بر روی هر عنوان می توانید به صفحه جزییات آن مراجعه کنید:

1- مرور سریع پرستاری داخلی _ جراحی (QRS)

2- مرور سریع پرستاری کودکان (QRS)

3- مرور سریع پرستاری بهداشت مادران و نوزادان (QRS)

4- مرور سریع روان پرستاری (QRS)

5- مرور سریع پرستاری سلامت جامعه (QRS)

 

این مجموعه در صورتی حداکثر کارآیی را خواهد داشت که شما پیش از آن، منابع اصلی یا مروری جامع از آنها را مطالعه کرده باشید و جهت تسلط کافی به نکات این مجموعه، چندین مرحله این نکات را مرور کنید 

 

 

هنوز هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است

ارسال نظر

کتاب های مشابه

شاید بهشون نیاز داشته باشید
مشاهده همه