خرید فوری از آرازبوک  خرید فوری (کلیک)
کتاب پرستاری و بهداشت مادران و نوزادان لیفر - مهناز شوقی
{{rateValue}} از 5 هیچ امتیازی برای این کتاب ثبت نشده است امتیاز شما : {{userRate}}

کتاب پرستاری و بهداشت مادران و نوزادان لیفر - مهناز شوقی

قیمت :

299,000 تومان

234,000 تومان

موجودی : 49

شابک 9789641012877
سال انتشار 1401
قطع کتاب وزیری
جلد کتاب شومیز
تعداد صفحه 536

نوشته گلوریا لیفر / مترجم دکتر مهناز سنجری دکتر مهناز شوقی / نشر جامعه نگر

اشتراک گذاری
اضافه به علاقه مندی ها حذف از علاقه مندی ها
مقایسه این کتاب با یک کتاب دیگر

 

کتابی که در پیش دارید  درسنامه‌ی پرستاری و بهداشت مادران و نوزادان لیفر2013 ویرایش سیزدهم ترجمه کتاب Maternity nursing : an introductory text,11 th.ed.c2012 توسط دکتر مهناز سنجری و دکتر مهناز شوقی، با بهره‌گیری از کادرها، جدول‌ها و تصاویر مطالب مربوطه را بطور مفصل توضیح می‌دهد.

تصاویر این کتاب در نوع خود از نظر کمیت و کیفیت بی‌نظیر است. این کتاب به شیوه‌­ای طراحی شده است که با بیان اهداف ویژه در ابتدای فصل، فراگیر را آماده یادگیری می‌­کند؛ سپس به بیان محتوی اصلی پرداخته و با بهره‌­گیری از کادرها و جدول‌­ها، مطالب جزئی­تری را مطرح می‌­کند. شکل­‌ها و تصویرهای این اثرکه از لحاظ تعداد، کیفیت و محتوا در کمال قرار دارند، مستندی ارزشمند پیش روی شما قرار می‌­دهند.

در انتهای فصل، بیان نکات کلیدی، مروری جامع بر مطالب را فراهم می­‌آورد، سؤالات تفکر انتقادی به یادگیری عمیق فراگیر کمک می­‌کند و سؤالات چندگزینه­‌ای این یادگیری را مورد سنجش قرار می­‌دهند. از دیگر ویژگی‌­های برجسته­‌ی این کتاب، معرفی سایت‌­های اینترنتی مرتبط با هر موضوع و فرهنگ اصطلاحات رایج در زمینه­‌ی مراقبت از مادر و نوزاد است که دامنه­‌ی یادگیری فراگیر را گسترده­‌تر می‌­کند. همچنین وجود نمایه در انتهای کتاب دسترسی سریع و آسان به مطالب را فراهم می­‌آورد. تمامی موارد برشمرده شده موجب می‌شود تا اثر حاضر در عین فصاحت و شیوایی، گنجینه‌­ای ارزشمند محسوب شود. کتاب حاضر نه تنها افق‌­های جدیدی از مراقبت مادران و نوزادان را پیش روی گروه بهداشتی، پرستاران، ماماها، استادان و دانشجویان قرار می‌­دهد، بلکه با بیانی ساده و شیوا اطلاعات کاربردی در اختیار دیگر اقشار جامعه به ویژه بانوان علاقمند قرار می­‌دهد.

 

هنوز هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است

ارسال نظر

کتاب های مشابه

شاید بهشون نیاز داشته باشید
مشاهده همه