خرید فوری از آرازبوک  خرید فوری (کلیک)
کتاب جعبه سیاه زبان ارشد علوم پزشکی
{{rateValue}} از 5 هیچ امتیازی برای این کتاب ثبت نشده است امتیاز شما : {{userRate}}

کتاب جعبه سیاه زبان ارشد علوم پزشکی

قیمت :

654,000 تومان

551,000 تومان

موجودی : 44

زبان کتاب فارسی
ناشر سنا
شابک 9786004884662
سال انتشار 1402
قطع کتاب رحلی
جلد کتاب گالینگور
تعداد صفحه 928

نوشته محمد حسن تقی زاده / نشر سنا

اشتراک گذاری
اضافه به علاقه مندی ها حذف از علاقه مندی ها
مقایسه این کتاب با یک کتاب دیگر

کتاب جعبه سیاه زبان که شامل سه بخش  درسنامه تست های سالهای قبل و تحلیل و بررسی آنها است درباره تمام مسائل و رازهای آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت می باشد.

 

بخش اول: واژه ها

 

در بخش اول لغات به صورت مفصل  درباره  روش های پیدا کردن معنی واژه ها توضیح داده شده است و بعد ار بررسی نیز تست کنکور سالهای قبل به عنوان نمونه ذکر شده است.

 

.

 

بخش دوم : تیپ شناسی

دراین بخش سوالات مربوط به درک مطلب  13 روش و نحوه پاسخگویی به سوالات مورد بررسی قرار گرفته شده است همچنین نمونه سوالهای سالهای پیش برای درک بهتر مفاهیم قرار داده شده است.

 

بخش سوم: نکات گرامری

دراین بخش  نکات گرامری و دستور زبان را به طور خلاصه شرح می دهد که به یادگیری تست های درک مطلب و لغت کمک می کند.همچنین در انتهای این بخش  از کتاب جعبه سیاه زبان تست های سالهای پیشین هم ذکر شده است.

جدولهای لغات جملات و گزینه های در ابتدای تستهای درک مطلب آورده شده است که برای درک بهتر معنی واژه ها در متون به داوطلب کمک میکند همچنین در پایان تست پاسخنامه به صورت تشریحی به همران نکته های کاربردی و دقیق گرد اوری شده است .لازم به ذکر است مطالعه نکات مهم مربوط به تستها بسیار مهم است  چراکه جهت تسهیل تست زنی داوطلب  تسلط به نکات بسیار حائز اهمیت است.

 

شما برای تست زنی برای کنکور احتیاج به یک منبع معتبر به همراه  پاسخ های تشریحی دارید بعضی کتاب تست ها  ممکن است  از کلید واژه های اولیه آزمون کارشناسی ارشد یا دکترای وزارت بهداشت  استفاده کرده باشند  اما به یاد داشته باشید زمانی که میخواهید پاسخ یک تست را مطالعه کنید توجه کنید که کلید نهایی آزمون توسط نویسنده به کار گرفته باشد

پاسخ های  تشریحی باکیفیت و تحلیل شده بسیارمفید تراز پاسخ های کلیدی و یا تشریحی ساده هستند. لذا مزیت مهم کتاب تست جعبه سیاه زبان این است که پاسخ های تشریحی این کتاب با دقت زیاد انتخاب شده است

ویژگی ها

1جواب هر تست در این کتاب بر اساس کلید نهایی کنکور است

2- علاوه‌بر ترجمه پاسخ‌ها و ارائه پاسخ نامه در قسمت درک مطلب، ترجمه متون نیز قرار داده شده است

3جدولی از پیسوندها، پیشوندها و ریشه واژه گردآوری شده تا کاربر یا داوطلب بتواند معنانی واژگانی که که نمی‌داند را از طریق اجزای کلمه به دست آورد. 

فهرست  کتاب جعبه سیاه زبان ارشد علوم پزشکی

  1. تکنیکهای پاسخگویی به سوالات لغت
  2. تکنیک های پاسخگویی به سوالات درک مطلب
  3. درآمدی بر گرامر زبان انگلیسی
  4. سوالات کنکور کارشناسی ارشد زبان از سال 84 تا 98

 

 

هنوز هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است

ارسال نظر

کتاب های مشابه

شاید بهشون نیاز داشته باشید
مشاهده همه