خرید فوری از آرازبوک  خرید فوری (کلیک)
کتاب بانک سوالات آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاری  علی صدرالهی
{{rateValue}} از 5 هیچ امتیازی برای این کتاب ثبت نشده است امتیاز شما : {{userRate}}

کتاب بانک سوالات آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاری علی صدرالهی

قیمت :

800,000 تومان

689,000 تومان

موجودی : 50

ناشر حیدری
شابک 9786004894760
نویسنده گروه مولفین
سال انتشار 1402
نوبت چاپ 1403
قطع کتاب رحلی
جلد کتاب گالینگور

نوشته گروه مولفین / نشر حیدری

اشتراک گذاری
اضافه به علاقه مندی ها حذف از علاقه مندی ها
مقایسه این کتاب با یک کتاب دیگر

بانک سوالات آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاری کتابی است که بر اساس سرفصل‌های اعلام شده شورای عالی برنامه‌ریزی معاونت آموزشی علوم پزشکی وزارت بهداشت نوشته شده است. همانطورکه می‌دانید آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاری اجباری نیست؛ اما این آزمون قرار است برای ورودی‌های 96 به بعد اجباری شود. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا قبل از اجباری شدن این آزمون در آن شرکت کنند. چراکه در این‌صورت تعداد رقبا کمتر است و طبعاً کسب نمره خوب در آزمون راحت‌تر!

البته تنها مطالعه سوالات آزمون کافی نیست. یکی از بهترین روش‌ها برای آمادگی برای این آزمون مطالعه سوالات آن است. این کتاب نیز شامل سوالات و پاسخ آزمون صلاحیت حرفه‌ای پرستاری است. اما کافی نیست.

برای آزمون صلاحیت حرفه‌ای پرستاری لازم است که ابتدا یک درسنامه جامع را در زمینه این آزمون مطالعه نمایید و سپس به سراغ تست زنی و پاسخ دادن به سوالات آن بروید. یکی از بهترین درسنامه‌هایی که می‌توانید برای آزمون صلاحیت حرفه‌ای از آن استفاده کنید

این کتاب خلاصه‌ای کامل از منابع اصلی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت است. درحقیقت رفرنس‌های اصلی این آزمون کتاب مبانی پرستاری کوزیر و کتاب اصول پرستاری پوتر و پری است. طبعاً شما برای تست زنی باید رفرنس‌ها را مطالعه کرده باشید که این کار عملاً امکان پذیر نیست. چراکه حجم مطالب این رفرنس‌ها بسیار زیاد است. بنابراین بهترین راه برای شما استفاده از درسنامه جامع صلاحیت حرفه ای پرستاری است.

هنوز هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است

ارسال نظر

کتاب های مشابه

شاید بهشون نیاز داشته باشید
مشاهده همه